Bieži uzdotais jautājums
Lai izsekotu savu paku, izmantojiet saiti, kas sniegta PostNord/DPD e-pastā. Tur jums vajadzētu būt iespējai redzēt pakotnes pašreizējo atrašanās vietu. Ja neredzat nekādu informāciju, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu palīdzību.
Kāpurķēžu piegāde ir lētāka alternatīva parastajai piegādei, taču iepakojuma svars nedrīkst pārsniegt 2 kg. Izsekotā piegāde tiks piegādāta tieši uz jūsu māju.
Piegādes dienests ar jums sazināsies, lai sniegtu papildu informāciju par sūtījuma saņemšanas vietu. Ja viņi ar jums nesazināsies, jums būs jāsazinās tieši ar viņiem.
Kāpurķēžu piegāde ir lētāka alternatīva parastajai piegādei, taču tikai pakām, kas sver līdz 2 kg. Visas piegādes cenas tiek parādītas, veicot pasūtījumu.
Ja nevarat atrast pasūtījuma apstiprinājumu, iespējams, tas ir nonācis jūsu e-pasta surogātpasta mapē. Lūdzu, pārbaudiet tur.
Piegādes laiks parasti ir 3-5 darba dienas, taču tas var būt ilgāks atkarībā no tā, kur pasūtījāt. Dažos gadījumos var būt kavēšanās.
Sūtām pakas tikai no pirmdienas līdz piektdienai no 8:30 līdz 15:00. Pasūtījumi, kas veikti nedēļas nogalē, tiks apstrādāti pirmdienās.
Parasti ar jums sazināsies, ja būs nepieciešams eksporta dokuments. Visa nepieciešamā informācija tiks sniegta e-pastā vai ziņojumā no nodevas vai muitas. Dažos gadījumos mēs varam nosūtīt jums rēķinu, ko varat viņiem pārsūtīt. Šādā gadījumā piegādes laiks var tikt pagarināts.
Dažreiz tas var paātrināt procesu, ja pats sazināsieties ar vietējo pasta nodaļu. Mums nav iespējas izveidot tiešus kontaktus ar dažādām valstīm.
Vai joprojām nepieciešama palīdzība?
Ja uz jūsu jautājumiem nav atbildes, lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums, izmantojot mūsu tiešsaistes tērzēšanas opciju apakšējā labajā stūrī vai pa e-pastu uz customerservice@europesnus.com