Bieži uzdotais jautājums
Lai izsekotu savu paku, izmantojiet saiti, kas sniegta PostNord/DPD e-pastā. Tur jums vajadzētu būt iespējai redzēt pakotnes pašreizējo atrašanās vietu. Ja neredzat nekādu informāciju, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu palīdzību.
Kāpurķēžu piegāde ir lētāka alternatīva parastajai piegādei, taču iepakojuma svars nedrīkst pārsniegt 2 kg. Izsekotā piegāde tiks piegādāta tieši uz jūsu māju.
The delivery service will contact you with further information on where to pick up the package. If they do not contact you, you will need to contact them directly.
Kāpurķēžu piegāde ir lētāka alternatīva parastajai piegādei, taču tikai pakām, kas sver līdz 2 kg. Visas piegādes cenas tiek parādītas, veicot pasūtījumu.
If you cannot find your order confirmation, it may have ended up in your email's spam folder. Please check there.
Delivery time is usually 3-5 business days, but it may be longer depending on where you ordered from. There may be delays in some cases.
Sūtām pakas tikai no pirmdienas līdz piektdienai no 8:30 līdz 15:00. Pasūtījumi, kas veikti nedēļas nogalē, tiks apstrādāti pirmdienās.
You will usually be contacted if an export document is required. All necessary information will be provided in the email or message from the toll or customs. In some cases, we can send you an invoice that you can forward to them. Delivery time might be extended when this happens.
Sometimes it can speed up the process if you contact your local post office yourself. We don't have the option of making direct contact with all the different countries.
Vai joprojām nepieciešama palīdzība?
Ja uz jūsu jautājumiem nav atbildes, lūdzu, nevilcinieties sazināties ar mums, izmantojot mūsu tiešsaistes tērzēšanas opciju apakšējā labajā stūrī vai pa e-pastu uz customerservice@europesnus.com